درب استیل استاندارد چه مشخصاتی دارد

ایمن درب ساخت و فروش انواع درب استیل طلایی - درب استیل ضد سرقت - درب استیل ورودی - درب استیل لابی

درب استیل استاندارد چه مشخصاتی دارد

۱۲ بازديد

درباره‌ی درب استیل چه می‌دانید؟ فناوری و دانش مهندسی طراحی و ساخت انواع درب استیل ورودی، درب استیل ضد سرقت ، درب استیل لابی و....به جایی رسیده است که گروه کیوان درب در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان درب استیل در ایران به شمار می‌رود. به همین جهت با افزایش طرح و مدل های درب استیل در بازار و ظاهر زیبا و مدرن آن‌ها بسیاری از افراد مایلند برای منازل خود، درب استیل خریداری کنند. دلایل زیاد وجود دارد که ثابت می‌کند بهترین نوع درب برای منازل فقط و فقط درب استیل است،

درب استیل و ایمنی

درب های استیل مدرن‌ترین نوع درب است که از چند لایه قوی و مستحکم ساخته می‌شوند و دارای قفل‌های چند زبانه و چند جهته‌ای هستند که هیچ سارقی نمی‌تواند آن را بگشاید. این نوع درب‌ها که بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند، از درب استیل می‌توان به عنوان درب ورودی منازل یا ادارات استفاده کرد. مزیت بزرگ درب استیل آن است که در صورت بسته بودن یک خانه را درست مثل یک گاو صندوق می‌کند که بدون کلید باز نخواهد شد. به همین دلیل نصب درب استیل برای اهالی منزل و خانواده آرامش خاطر و امنیت را به بار خواهد آورد. محل کار از نظر حفاظتی دارای اهمیت خاصی بوده و خانه محل آرامش و آسایش است، به همین علت خرید درب استیل برای هر دو محل کاملاً مناسب و یا حتی ضروری می‌باشد.

ویژگی های فنی درب استیل

به طور قطع هر فردی برای خرید این نوع درب‌ها نیازمند آن است که اطلاعات کاملی از جنس، ساختار و انواع درب استیل داشته باشد، از این رو این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نوع درب استیل را تشخیص داده و خریدی خوب را تجربه کنید. اصلی‌ترین ویژگی‌های ساختاری درب‌های استیل به شرح زیر می‌باشند:
  1. اولین و بزرگترین علتی که مانع ورود افراد بیگانه یا سارقین به محل‌هایی که درب استیل نصب شده است، وجود فریم یا چهارچوب استیل ضد برش مقاومی است که در ساختار اصلی درب قرار داده می‌شود.
  2. انواع درب‌ استیل عایق صدا و عایق حرارت هستند، زیرا در ساخت آن‌ها از بهترین پوشش های عایق بهره برده‌اند. با وجود اینکه درب استیل، ضد حریق نیز هست، اما در صورت بروز حادثه آتش نشانان می‌توانند به محل ورود کنند.
  3. درب های استیل دارای قفل‌هایی فوق‌العاده قوی هستند
  4. ظاهر درب‌های استیل نیز بسیار شکیل و مدرن است، به همین جهت میزان فروش درب استیل بسیار بالا خواهد بود. زیرا این نوع درب‌ها هم با کیفیت و ایمن هستند و هم زیبا و مدرن جلوه می‌کنند.

درب استیل چه تفاوتی با درب معمولی دارد؟

اگر بخواهید به اهمیت خرید درب استیل به جای درب‌های معمولی پی ببرید، می‌بایست تفاوت‌های بارز آن را با درب‌های معمولی نیز بدانید. اولاً درب‌های معمولی مقاومت پایینی دارند و قفل‌های آن به آسانی باز خواهد شد، این در حالی است که درب استیل از مقامت بسیار بالا و قفل‌های امنیتی برخوردار است. درب معمولی به هیچ وجه عایق صدا، سرما و حرارت نمی‌باشد، در حالی که درب‌ استیل بر خلاف این موضوع است. افزون بر این عمر درب‌های معمولی تقریباً کوتاه می‌باشد ولی درب‌های استیل هرگز زنگ نمی زند و خراب نخواهد شد.
درب استیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.