آرشیو شهریور ماه 1402

ایمن درب ساخت و فروش انواع درب استیل طلایی - درب استیل ضد سرقت - درب استیل ورودی - درب استیل لابی

درب استیل استاندارد چه مشخصاتی دارد

۱۱ بازديد

درباره‌ی درب استیل چه می‌دانید؟ فناوری و دانش مهندسی طراحی و ساخت انواع درب استیل ورودی، درب استیل ضد سرقت ، درب استیل لابی و....به جایی رسیده است که گروه کیوان درب در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان درب استیل در ایران به شمار می‌رود. به همین جهت با افزایش طرح و مدل های درب استیل در بازار و ظاهر زیبا و مدرن آن‌ها بسیاری از افراد مایلند برای منازل خود، درب استیل خریداری کنند. دلایل زیاد وجود دارد که ثابت می‌کند بهترین نوع درب برای منازل فقط و فقط درب استیل است،

درب استیل و ایمنی

درب های استیل مدرن‌ترین نوع درب است که از چند لایه قوی و مستحکم ساخته می‌شوند و دارای قفل‌های چند زبانه و چند جهته‌ای هستند که هیچ سارقی نمی‌تواند آن را بگشاید. این نوع درب‌ها که بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند، از درب استیل می‌توان به عنوان درب ورودی منازل یا ادارات استفاده کرد. مزیت بزرگ درب استیل آن است که در صورت بسته بودن یک خانه را درست مثل یک گاو صندوق می‌کند که بدون کلید باز نخواهد شد. به همین دلیل نصب درب استیل برای اهالی منزل و خانواده آرامش خاطر و امنیت را به بار خواهد آورد. محل کار از نظر حفاظتی دارای اهمیت خاصی بوده و خانه محل آرامش و آسایش است، به همین علت خرید درب استیل برای هر دو محل کاملاً مناسب و یا حتی ضروری می‌باشد.

ویژگی های فنی درب استیل

به طور قطع هر فردی برای خرید این نوع درب‌ها نیازمند آن است که اطلاعات کاملی از جنس، ساختار و انواع درب استیل داشته باشد، از این رو این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نوع درب استیل را تشخیص داده و خریدی خوب را تجربه کنید. اصلی‌ترین ویژگی‌های ساختاری درب‌های استیل به شرح زیر می‌باشند:
  1. اولین و بزرگترین علتی که مانع ورود افراد بیگانه یا سارقین به محل‌هایی که درب استیل نصب شده است، وجود فریم یا چهارچوب استیل ضد برش مقاومی است که در ساختار اصلی درب قرار داده می‌شود.
  2. انواع درب‌ استیل عایق صدا و عایق حرارت هستند، زیرا در ساخت آن‌ها از بهترین پوشش های عایق بهره برده‌اند. با وجود اینکه درب استیل، ضد حریق نیز هست، اما در صورت بروز حادثه آتش نشانان می‌توانند به محل ورود کنند.
  3. درب های استیل دارای قفل‌هایی فوق‌العاده قوی هستند
  4. ظاهر درب‌های استیل نیز بسیار شکیل و مدرن است، به همین جهت میزان فروش درب استیل بسیار بالا خواهد بود. زیرا این نوع درب‌ها هم با کیفیت و ایمن هستند و هم زیبا و مدرن جلوه می‌کنند.

درب استیل چه تفاوتی با درب معمولی دارد؟

اگر بخواهید به اهمیت خرید درب استیل به جای درب‌های معمولی پی ببرید، می‌بایست تفاوت‌های بارز آن را با درب‌های معمولی نیز بدانید. اولاً درب‌های معمولی مقاومت پایینی دارند و قفل‌های آن به آسانی باز خواهد شد، این در حالی است که درب استیل از مقامت بسیار بالا و قفل‌های امنیتی برخوردار است. درب معمولی به هیچ وجه عایق صدا، سرما و حرارت نمی‌باشد، در حالی که درب‌ استیل بر خلاف این موضوع است. افزون بر این عمر درب‌های معمولی تقریباً کوتاه می‌باشد ولی درب‌های استیل هرگز زنگ نمی زند و خراب نخواهد شد.
درب استیل

درب استیل چیست؟

۲ بازديد

همه‌ی ما انواع درب استیل را دیده ایم و می‌دانیم که این نوع درب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان ورود سارقان به داخل خانه و یا شرکت و محیط شما را کم می‌کنند. اما بیشتر ما با ساختار تولید درب استیل آشنایی نداریم و از انواع آن نیز بی‌اطلاعیم و نمی‌دانیم هنگامی که قصد خرید درب استیل با کیفیتی را داریم باید به کدام مرکز مراجعه کنیم. چنانچه تا پایان این مقاله همراه ما باشید اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهیم داد که می‌تواند به شما کمک نماید تا هنگام انتخاب و سفارش درب استیل از آیتم‌های مهمی که در امنیت، استحکام و قیمت آن موثر است، اطلاع کافی داشته باشید.

معرفی درب استیل

درب استیل همان طور که از نامشان پیداست از استحکام بیشتری برخوردارند و در قبال نفوذ سارقان امنیت بیشتری نسبت به درب‌های معمولی و حتی درب‌های فلزی آکاردئونی و .. دارند. اما این نکته را هم باید در مورد درب استیل ذکر کرد که هیچ چیز صددرصد نیست؛ اما این درب‎ها تا اندازه بسیار زیادی می‎توانند امنیت خانه شما را تضمین کرده و امکان ورود سارقان، شکسته شدن درب‎ها از طرف آن‌ها و همچنین باز شدن قفل‌ها و اهرم‌اندازی سارقان را سخت و تا حدی غیرممکن نمایند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما برای آرامش خاطر خود، هنگام انتخاب درب خانه، دفتر کار و .. دقت کنید و با خرید درب استیل محکم و قابل اطمینان از مشکلات و آسیب‌های ناشی از سرقت جلوگیری کنید.

قطعات ساختاری درب استیل

در این قسمت به طور کامل به بررسی قطعات به کار رفته در درب استیل می پردازیم زیرا آنچه که درب استیل را از سایر درب‌ها جدا کرده و کارایی و امنیت آن را بیشتر می‎کند همین ساختار یعنی جنس درب، قفل‌ها، لولا و چهار چوب آن است.

  • نمای درب
آنچه که در اولین نگاه به درب استیل توجه ما را به خود جلب می‌نماید نما یا همان کاوری است که به عنوان ظاهر بیرونی درب به کار رفته است. که البته متناسب با اینکه قرار است شما درب استیل را در چه مکانی استفاده کنید، نوع و طرح نمای درب می‌تواند متفاوت باشد.
به عنوان مثال برای مناطق سرد و یا پر رطوبت بهتر است درب‌های استیل را انتخاب می کنید ضد رطوبت باشند و اگر درب استیل را برای مکان‌های صنعتی می‌خواهید باید از مقاومت کافی در برابر مواد خاص شیمایی برخوردار باشد و مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
به طور معمول برای آب هوای مرطوب از درب استیل 304 و برای مکان های صنعتی از درب استیل 316 استفاده می کنند. بنابر آلیاژ استیلی که برای درب مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان تعیین کننده میزان کیفیت و دوام درب استیل باشد و مشتری از حق انتخاب بیشتری برخوردار باشد. همچنین ترکیب شیشه و اجزای چوبی در نمای درب استیل ظاهری متفاوت ایجاد نمود که این ویژگی می‌تواند بر زیبایی درب‌های استیل بیفزاید.
اگر به بازار و فروشگاه‌های درب استیل سری زده باشید شاهد تنوع مدل و رنگ بسیاری خواهید بود. در حال حاضر در بازار درب‌های استیل از فلز جنس آلیاژ 304 با رنگ نقره ای و طلایی موجود است. بنابراین قیمت درب استیل می‌تواند با هر کدام از آیتم‌هایی که ذکر کردیم متفاوت باشد و مشتری می‌تواند متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه خود نسبت به خرید درب استیل اقدام نماید.
  • شاسی یا اسکلت درب

شاسی فلزی که تمام بخش ها و اجرای درب استیل روی آن سوار می شود مهم ترین بخش ساختاری درب استیل است، یکی از مهمترین قسمت‌های درب به شمار می‌آید زیرا اگر فریم اسکلت فلزی از پروفیل های ضخیم و مقاوم در ساختار درب به کار نرفته باشد، در واقع شما با یک درب نا ایمن  مواجهید که نمی‌توان روی مستحکم بودن آن حساب کرد.

  • عایق های صوتی و حرارتی

از دیگر بخش‌هایی که در ساختار یک درب استیل به کار برده می‌شود، می‌توان به عایق آن اشاره کرد. عایق‌هایی که در این فضا قرار می‌گیرند از جنس نسوز و ضد صدا بوده و کارشان این است که به عنوان عایق گرما و سرما و صدا به افزایش کیفی درب کمک کنند تا از تبادل صدای بیرون به درون محیط و یا بالعکس جلوگیری شود.

  • لولای درب

یکی دیگر از بخش‌های درب استیل که باید از طراحی، ساختار و امنیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند راه را برای ورود سارقان ببندد لولاهای درب هستند. این لولاها اغلب باید از جنس استیل محکمی تهیه شده باشند و ضخامت و مقاومت آن‌ها به اندازه‌ای باشد که بتواند وزن درب را به خوبی تحمل نماید. همچنین در اغلب درب‌های استیل لولاها در تعداد سه عدد و از نوع بلبرینگ‌دار هستند و به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که از بیرون و داخل دیده نمی‌شوند بنابراین امکان شکستن و یا باز کردن آن‌ها با استفاده از اهرم کردن برای سارقان امکان پذیر نمی‌باشد.

  • دستگیره

دستگیره به کار رفته روی درب استیل یکی از مهمترین اجزای آن به شمار می‌آید؛ زیرا نبود آن هنگام باز و بسته کردن درب شما را با سختی مواجه خواهد کرد. تا همین چند سال پیش دستگیره‌ها اغلب ساده بودند و از جنس فلز و یا چوب تولید می‌شدند. اما در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده در بکارگیری جنس و طراحی دستگیره‌ها از ایده‌های خلاقانه، هنری و خاصی بهره می‌گیرند که به زیباتر شدن و استحکام آن‌ها کمک کرده است. لازم به ذکر است استفاده از جنس بهتر و بکارگیری طراحی‌های زیباتر در دستگیره‌ها، می‌تواند بر قیمت درب استیل تاثیرگذار باشد.

فروش آنلاین درب استیل

۱ بازديد
درب استیل با استحکام بالا دربرابر ضربات، آتش سوزی و آوار که به سبب ویژگی‌­هایی که دارد از ورود سارقان جلوگیری می‌­کند. درب استیل دربرابر تخریب و دستکاری مقاوم بوده و به این سادگی‌­ها نفوذ پذیر نیست. البته که هرگز نمی­‌توان اذعان داشت که این درب­‌ها به طور صد در صد نفوذ ناپذیرند؛ اما در مقایسه با درب‌­های معمولی که برای فروشگاه­‌ها، مراکز اداری و تجاری و منازل استفاده می‌­شود، دارای امنیت منحصر به فردی است. با خرید آنلاین درب استیل، حتی اگر ساده ترین نوع آن را انتخاب کنید، از لحاظ ذهنی به سارقان ضربه خواهید زد و بی خیال باز کردن درب منزل یا محل کار شما خواهند شد.
مزایای فروش آنلاین درب استیل چیست؟
درب استیل به سبب مزایای بسیاری که دارد امروزه به محبوب‌­ترین نوع درب مصرفی در ساختمان‌­های مسکونی، اداری و تجاری تبدیل شده است. در ادامه برخی از این مزایای فروش آنلاین درب استیل را با هم مرور می‌­کنیم:
  • آرامش خاطر

مهم‌­ترین مزیت خرید آنلاین درب استیل، آرامش خاطری است که به صاحب ملک عطا می­‌کند. شما در مسافرت‌­های طولانی دیگر لازم نیست نگران منزل یا محل کارتان باشید که از دست سارقان در امان باشد. از سوی دیگر ممکن است شاغل باشید و ساعاتی از شبانه روز فرزندان یا پدر و مادر پیرتان در منزل تنها باشند. با خرید آنلاین درب استیل دیگر دل‌مشغولی امنیت آنان را نخواهید داشت. این امر به افزایش بهره­‌وری در محیط کار و ارتقای راندمان کاری شما نیز کمک خواهد کرد.

  • امکانی بررسی طرح های مخلف

با خرید آنلاین درب استیل دیگر نگران هدر رفت انرژی و وقت خود نخواهید بود. با مشاهده طرح های مختلف و اطلاع از ویژگی های فنی هر مدل درب استیل به راحتی امکان بررسی آن ها را دارید و بدون صرف وقت و انرژی می تواید بهترن گزینه را انتخاب کنید.

  • خرید مناسب ترین قیمت

شما با حرید آنلاین درب استیل، امکان مقایسه قیمت ها را خواهید داشت و به راحتی . بهترین طرح را با مناسب ترین قیمت درب استیل را بدست می آورید.

درب استیل را از کجا بخریم؟

درب ضد سرقت مانند همه تجهیزات ساختمانی بازار مخصوص به خود را دارد. شما وقتی با عرضه کنندگان فراوانی از یک محصول مواجه می‌­شوید، قطعا برای خرید درب ضد سرقت دچار سردرگمی خواهید شد؛ چرا که شما از متریال درب سازی اطلاعات چندانی ندارید و با قیمت انواع درب هم آشنا نیستند. در این مواقع معرفی یک مرکز فروش درب ضد سرقت از سوی یک آشنا که خود به تازگی خریدی مشابه انجام داده باشد و راضی هم باشد، بسیار راه‌گشاست. در غیر این صورت باید پیش از خرید، بررسی‌­های لازم را انجام دهید تا با قرار گرفتن در جو خرید، انتخاب شتاب‌زده­ای را تجربه نکنید. یک راه حل دیگر برای انجام خریدی هوشمندانه، خرید اینترنتی است. شاید با خود بگویید مگر درب ضد سرقت به این بزرگی را هم می­‌توان اینترنتی خرید کرد؟ پاسخ سوال شما مثبت است. شما می‌­توانید با مراجعه به مراکز معتبر اینترنتی فروش درب ضد سرقت، انواع درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی را رصد کنید، قیمت درب ضد سرقت در مدل­‌ها، رنگ‌­ها و طرح‌­های مختلف را با هم مقایسه کنید و با توجه به تم منزل یا محل کار، بودجه‌­ای که دارید و کیفیتی که انتظار دارید، خرید خود را نهایی کنید. در هنگام خرید اینترنتی توجه داشته باشید که فروشگاه مجازی حتما مجوزهای لازم را دارا باشد، از قدمت و اعتبار خوبی برخوردار باشد، خدمات پس از فروش داشته باشد، محصولاتش دارای گارانتی باشند و محیطی امن برای خرید شما فراهم کند. از طرف دیگر پیشنهاد ما این است از فروشگاهی خرید درب ضد سرقت را انجام دهید که خودشان تولید کننده باشند و در صورت نیاز بتوانند دربی با ابعاد سفارشی و طرحی که مد نظر شماست، برایتان آماده کنند.

انواع درب استیل ضد زنگ

۱ بازديد

درب استیل تنها یک راه ساده ورود به خانه یا دیگر فضاهای داخل ساختمان نیست بلکه درب استیل بیشتر نقش جداکننده قسمت های مختلف ساختمان از یکدیگر را ایفا می‌کنند. از همه مهمتر درب استیل یک حفاظ لوکس و ایمن با طول عمر بالا است که به عنوان درب ورودی ساختمان در انواع مختلف طراحی و تولید می شود.

 معرفی انواع درب استیل

درب های استیل یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده بناها محسوب می شوند و بسته به مکان مورد نصب، دارای انواع مختلفی هستند. از آنجایی که این عنصر مهم ترین عامل ورودی و خروجی به منزل و ساختمان ها می باشد و امنیت ساختمان به این درب ها بستگی دارد،در زمان خرید،باید مناسب ترین آن تهیه شود. درب استیل شامل انواع درب استیل ورودی و درب استیل ضد سرقت، درب استیل لابی و درب استیل حیاط می باشد که معمولا جنس این درب ها از استیل 304 و ترکیبی از شیشه و چوب است.
درب های استیل بر حسب روش ساخت خود به دو دسته کلی درب های تمام استیل و درب های کاوری تقسیم می شود.

درب استیل ضد سرقت

درب ضد سرقت استیل به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان به شمار می رود. این درب در مدل ها و طرح های مختلف تولید و روانه بازار می شود. در واقع این درب ها با استانداردهای خاصی طراحی و ساخته می شوند .همچنین نسبت به حرارت و رطوبت و صدا نیز عایق است. طراحی درب استیل ضد سرقت به گونه است که بسیار مقاوم است و از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان جلوگیری می کند.درب استیل ضد سرقت دارای انواع گوناگونی است و بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یک گزینه را برای ساختمان خود تهیه نمایید.

درب استیل ورودی

یکی از مهم ترین درب های استیل می توان به درب ورودی اشاره داشت. درب استیل ورودی دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز و سلیقه شما میتوانید یکی از آن ها را انتخاب و در ساختمان خود استفاده نمایید .این درب ها در دکوراسیون ساختمان تاثیر زیادی دارند و همواره سعی می شود درب استیل ورودی با یراق آلات شیک و زیبا برای منازل انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.
درب استیل ورودی در طرح ها و قیمت مختلف در بازار وجود دارند. شما میتواند با توجه به بودجه و دیزاین ساختمان خود از انواع درب ورودی استیل در ساختمانتان بهره مند شوید.

درب استیل طلایی

یکی از لوکس ترین نوع درب استیل، درب طلایی می باشد.این درب ها معمولادر مکان هایی مثل ظلا و چواهر فروشی، صرافی ها و بانک ها نصب می شوند.این درب ها کاملا ضد خش هستند و به هیچ وجه رنگ طلایی آنها تغییر نمی کنند. از دیگر ویژگی درب استیل طلایی این است که به دلیل روکشی مقاومی که روی آن ها نصب شده است به هیچ وجه روی این درب ها خط و خشی نمی افتد. به دلیل جنس مقاوم این درب ها ایمنی محل استفاده از آنها افزایش پیدا می کند.

قیمت درب استیل طلایی لوکس

۲ بازديد
امروزه استفاده از درب استیل طلایی لوکس در ساختمان های لاکچری و فروشگاه های مدرن بسیار رایج شده است و دلیل آن هم ساختار ضد سرقت و مستحکم  و ظاهر جذاب و زیبای این درب می باشد که باعث افزایش امنیت و آسایش و ایجاد یک حس خاص بودن شده است. با نصب درب استیل طلایی تا حد زیادی خیالتان از بابت امنیت و نمای زیبای درب راحت می شود .
اما این مساله را به خاطر داشته باشید که درب استیل طلایی به طور صد در صد امنیت را برای شما فراهم نخواهد کرد. بهتر است برای اطمینان بیشتر روش های دیگری مانند نصب قفل دیجیتال،دوربین مدار بسته و .. را همزمان با نصب استیل طلایی استفاده نمایید.

درب استیل طلایی لوکس

در این روزها علاوه بر امنیت درب های ورودی ،شکل و ظاهر درب هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از میان تمام درب های موجود در بازار درب استیل طلایی لوکس دارای طرفداران بسیاری است. این درب ها همان طور که از نام آن ها مشخص است دارای ظاهری بسیار شیک هستند و علاوه بر امنیت ،زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می آورند.
نمای درب استیل طلایلوکس دارای طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی است و معمولا جنس آن ها پروفیل استیل طلایی 304 و ورق استیل طلایی 304 با طرح های کلاسیک و مدرن می باشد. این درب ها علاوه بر ظاهر زیبا دارای قفل های مقاوم و امنیت بسیار زیادی می باشند و می توان گفت کامل ترین و با کیفیت ترین نوع درب ورودی ساختمان ، درب استیل طلایی لوکس است که هم دارای طراحی زیباست و هم مقاومت و امنیت بالا.

قیمت درب استیل طلایی

درب استیل طلایی معمولا از پروفیل ها استیل 304 و 316 با ضخامت بالا ساخته می شوند.بیشترین نوع درب استیل طلایی مربوط به ورودی ساختمان ها است و از لحاظ قیمت بسیار گرانتر از سایر انواع درب معمولی می باشد.به طور کلی قیمت درب استیل طلایی به شکل ظاهری و ابعاد درب و همچنین نوع قفل بستگی دارد. ساختار این درب ها از استیل ضد زنگ و نگیر است اما برای زیباتر شدن از شیشه های دودی یا شفاف در این درب ها استفاده می شود.

برای درب های استیل طلایی کاوری از پزوفیل های فولادی به عنوان شاسی و فریم در استفاده می شود. طرح های ورق های استیل طلایی برای روکش درب تنوع زیادی دارد و طرفداران زیادی برای خود در بین سازندگان ساختمان پیدا کرده است. این امر موجب می شود این درب ها در مقایسه با انواع دیگر درب ضد سرقت گران تر باشند.

ویژگی های درب استیل طلایی

  • مجهز به قفل مرکزی و قفل های دیجیتال مانند قفل اثر انگشتی و قفل کارتی
  • ظاهری زیبا و لوکس
  • مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید
  • رنگ طلایی دائمی

خرید بی واسطه درب استیل

۲ بازديد

امروزه درب استیل یکی از مهم ترین ارکان یک ساختمان به شمار می رود. استفاده از این درب ها باعث ایجاد امنیت و زیبایی در ساختمان شما می شود. برای خرید استیل مستثیم از سازنده باید این درب ها را به خوبی بشناسید و از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نمایید. در این مقاله سعی داریم شما را با نکات مهمی که هنگام خرید درب استیل باید به آن ها توجه نمایید و همچنین بهترین سازنده و یا فروشگاه درب استیل آشنا نماییم.

نکات مهم در هنگام خرید درب استیل
درب استیل موجود در بازار دارای کیفیت های مختلفی می باشد. بعضی درب ها که به عنوان درب تمام استیل شناخته شده اند دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. در این درب ها از بهترین یراق آلات و تجهیزاتی مانند چشمی دیجیتال، قفل هوشمند و ... استفاده شده است. این درب ها بهترین نوع درب استیل می باشند. قیمت این نوع درب از سایر محصولات موجود در بازار بیشتر می باشد. در طرف مقابل انواع درب کاوری استیل هستند که از استانداردهای یک درب معمولی برخوردار می باشند و فقط شکل ظاهری آن به مانند درب تمام استیل است. برای خرید یک درب استیل باید با ویژگی ها و استاندارد های یک درب با کیفیت آشنا شوید. یکی از معتبرترین فروشگاه های استیل که می توانید درب های با کیفیت را از آنجا تهیه نمایید فروشگاه درب کیوان می باشد. 

فروشگاه درب استیل کیوان
درب های استیل به علت ساختار ویژه ای که در آن ها رعایت شده است، نسبت به درب های معمولی مقاومت بیشتری دارند و امنیت بیشتری را ایجاد می کنند. همین ساختار ویژه و مشخصات منحصر به فرد درب استیل، نفوذ به ساختمان هایی که دارای این درب ها می باشند را برای سارقین غیر ممکن کرده است. در ادامه شما را با تعدادی از این ویژگی ها آشنا خواهیم ساخت.

تنوع طرح درب استیل
یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید درب استیل از یک فروشگاه وجود درب های متعدد با طراحی خاص می باشد. اگر درب استیلدارای تنوع طراحی نباشد آن درب دیگر جذابیت لازم را تامین نمیکند و از دسته درب های لوکس خارج می شود. از معروف ترین برندهای سازنه درب استیل لوکس به آکات پلاس اشاره داشت.

امکان سفارشی سازی
چهارچوب درب استیل از جنس استیل 304 و با پروفیل هاب 40*80 و 30*60 میلیمتر بدون محدودیت در ابعاد به ضورت سفارش ساخته می شود. به همبن دلیل در فروشگاه درب کیوان می توانید برای طراحی انخصاری درب استیل خود اقدام به ثبت سفارش کنید.

از کجا درب استیل با کیفیت بخریم؟
برای خرید درب استیل، باید به فروشگاه های معتبر درب و یا سازندگان اصلی این محصول مانند آکات پلاس مراجعه بفرمایید. اما نکته ای که باید بدانید این است که به طور کلی در ایران مکانی بنام بازار درب استیل وجود ندارد و برای دیدن مدل های مختلف باید به وبسایت گروه آکات پلاس مراجعه بفرمایید. این امر هم باعث اتلاف وقت شما و هم اتلاف هزینه نخواهد شد. فروشگاه های معتبر در زمینه فروش درب استیل برای راحتی در خدمات رسانی به مشتریان و جلب رضایت آن ها اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده اند. 
در فروشگاه های اینترنتی می توانید با مشاهده تمام محصولات و مقایسه آن ها با یکدیگر بهترین و مناسب ترین محصول را برای خود تهیه نمایید. در خرید حضوری مقایسه محصولات، کار بسیار دشوار تری نسبت به خرید اینترنتی خواهد بود. همچنین در روش حضوری دسترسی بسیار کمتری به مدل‌ها وجود دارد.
همچنین ممکن است شما دقیقا متوجه اطلاعات و صحبت های فروشنده نشوید و این امر موجب سردرگمی شما می شود. اما در روش اینترنتی می توانید با دقت و صبر به تحقیق بپردازید و بهترین محصول را خریداری نمایید.
در زمینه فروش درب استیل، سازنده و فروشگاه معتبری مانند آکات پلاس فعالیت دارد. این سازنده درب استیل دارای فروشگاه اینترنتی می باشد و برای مشاهده محصولات و لیست قیمت و مشخصات می توانید به سایت آن مراجعه بفرمایید. 
درب استیل

بهترین شرکت سازنده درب استیل

۲ بازديد

پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسزایی در زندگی ما گذاشته است. این پیشرفت در همه جهات زندگی دیده می شود. از مهم ترین نکات مثبت پیشرفت علم و تکنولوژی، افزایش امنیت افراد است. ایجاد امنیت با روش های زیادی امکان پذیر است که یکی از ارزان ترین و موثرترین روش استفاده از درب استیل می باشد. درب استیل با ایمنی بالا و طاهری مدرن این روزها در بازار طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ساخت درب استیل یک کار تخصصی است که نیاز به داشتن تجهیزات مناسب و دانش مهندسیو طراحی مرتبط است. از میان تمام شرکت ها و برنده های مدعی در زمینه طراحی و ساخت درب استیل بی شک برند آکات پلاس معتبر ترین برند سازنده درب استیل در ایران است.

درب استیل انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز، بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از این درب ها را برای منزل و محل کار خود برگزینید. اما یک برنده از درب استیل که این روزها طرفداران بسیار پیدا کرده است، درب استیل آکات پلاس می باشد.

درب استیل لوکس

درب استیل لوکس، همان طور که از نام آن مشخص است دربی با ظاهر شیک و زیبا می باشد. اما این درب ها علاوه بر زیبایی، برای شما امنیت بسیار زیادی نیز ایجاد می کنند. درب استیل لوکس، به دلیل کیفیت بالای آلیاژ استیل 304 در آن و استفاده از یزاق آلات و اتصالات مرغوب در اجزای آن نسبت به قیمت سایر درب ها گرانتر است. برند آکات پلاس تنها سازنده درب های لوکس صادراتی در ایرن است که محصولات خود را به کشور های خلیح فارس صادر می کند.
قیمت درب استیل لوکس، نسبت به سایر درب های ساختمان بالاتر است و آن هم به دلیل ضد زنگ بودن همیشگی آن است. می توان گفت همه درب های استیل آکات پلاس دارای ساختار و کیفیت بالایی هستند و آنچه آن ها را از یکدیگر تفکیک می کند همین طراحی ظاهر درب می باشد.

فاکتوهار مهم برای خرید و تشخص درب استیل برند آکات پلاس

در هنگام خرید درب استیل که فروشنده مدعی است از برند آکات پلاس می باشد باید به مواردی توجه نمایید تا یک درب اصل با استانداردهای لازم خرید کنید.
موارد که هنگام خرید باید به آن ها توجه نمایید:
  • طراحی شناسامه دار درب استیل
  • ضد زنگ بودن صد درصدی درب استیل
  • وزن درب استیل
  • ابعاد استاندار و یا سفارش درب
  • ضد اسید بودن درب
  •  قفل و یراق آلات درجه یک
  •  ضخامت درب
  •  برچسب برند آکات پلاس جک شده روی شاسی درب
به شما عزیزان توصیه می شود برای خرید درب استیل حتما با افراد آشنا و مجرب در این زمینه مشورت نمایید و یا برای خرید به برند معتبر درب استیل آکات پلاس مراجعه بفرمایید. گاهی ممکن است با توجه به ظاهر درب اقدام به خرید نمایید و پس از نصب متوجه شوید که درب خریداری شده به هیچ وجه استانداردهای لازم برای درب استیل برند آکات پلاس را دارا نمی باشد. حتما قبل از هر اقدامی از وبسایت این برند دیدن کنید.

درب استیل مغازه چیست؟

۱ بازديد
از دیر باز درب ها به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک فروشگاه و مغازه به شمار می رفتند. درب استیل مغازه تامین کنند یک مسیر ورود و خروج ایمن و زیبا در ورودی هر فروشگاه است. درب های استیل به کار رفته در مغازه ها دارای انواع مختلفی هستند و طراحی هر درب استیل مغازه بر اساس نوع فعالیت و خدمات آن فروشاه و با هماهنگی کامل با دکوراسیون و نمای مغازه طرای و ساخته می شود. از انواع درب استیل مغازه می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
  • درب استیل طلایی مغازه
  • درب استیل ضد سرقت مغازه
  • درب استیل نقره ای مغاره
  • درب استیل و شیشه ای
  • درب استیل برقی مغازه

در ادامه شما را با انواع درب استیل مغازه و کاربرد هر یک از آن ها آشنا خواهیم کرد. کیوان درب بزرگترین و معتبر ترین مرکز فروش انواع درب استیل مغازه و فروشگاهمی باشد. شما می توانید انواع درب را با قیمت مناسب از این فروشگاه درب کیوان تهیه نمایید.

درب استیل مغازه

یکی از مهم ترین درب های مورد استفاده در فروشگاه ها، درب استیل می باشد. در این روزها بیشتر افراد ترجیح می دهند که از درب استیل به عنوان درب ورودی فروشگاه و مغازه خود استفاده نمایند. درب استیل مغازه دارای ویژگی ها و ساختار متفاوت از سایر درب ها می باشد که این امر موجب ایجاد امنیت بسیار زیاد در این درب ها و در نتیجه محل مورد نصب شده است. درب استیل مغازه به سختی بدون کلید قابل باز شدن است و اگر از سایر موارد ایمنی مانند دوربین مداربسته و قفل دیجیتال در فروشگاه استفاده نمایید به طور صد در صد امنیت را برای مغازه خود ایجاد می نماید. اکثر درب های استیل مغازه دارای قفل ضد سرقت و شیشه نشکن می باشد و دارای خصوصیات ضد حرق نیز هستند. امروزه استفاده از استیل در مغازه بسیار مرسوم شده است و یکی از پرطرفدارترین محصولات در فروشگاه ها می باشد. ظاهر زیبا و مدرن درب استیل مغازه به جذب مشتری نیز کمک می کند و به عنوان یک تبلیغ خوب برای نشان دادن کیفیت کالا و خدمات ارائه شده در آن فروشگاه عمل می کند.

انواع درب استیل مغازه

درب استیل مغازه بسته به محل مورد نصب، ابعاد درب و کیفیت ساخت به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. از نظر محل مورد نصب درب های استیل مغازه دسته بندی زیر می باشند:
  • درب استیل مغازه ضد سرقت
  • درب استیل مغازه برقی
  • درب استیل مغازه دو لنگه و تک لنگه

اگر شما در فکر خرید درب استیل برای مغازه  خود هستید حتما باید با ویژگی های این درب ها آشنا باشید و یا این محصول را از مراکز فروش درب استیل تهیه، تا محصولی اصل و باکیفیت را بتوانید تهیه کنید. معمولا در بازار ایران درب استیل مغازه با کیفیت و  اصل از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد ولی در این روزها به دلیل افزایش قیمت ها تنها خرید مدل های کاربردی این محصول منزقی است و مدل های لوکس با تزئینات زیاد مقرون به صرفه نیست. درب استیل مغازه از لحاظ ظاهر و کیفیت در دسته درب های مدرن و ایمن به حساب می آید.

مقایسه درب استیل با درب معمولی

۲ بازديد
درب های ورودی از مهم ترین انواع درب استفاده شده در ساختمان ها می باشند و به دلیل اینکه مهم ترین مولفه برای ایجاد امنیت در ساختمان ها هستند باید دارای کیفیت بالا و متناسب با نوع کاربرد مورد استفاده قرار گیرند. تا چند سال گذشته از انواع درب چوبی به عنوان درب ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده می شد. ولی امروزه نسل جدیدی از درب های ورودی وارد بازار شده اند که به درب استیل معروف هستند. این درب ها همان طور که از نامشان مشخص است دارای ویژگی هایی می باشند که امنیت بسیاری را برای شما فراهم می آورند و بهترین ابزار برای مقابله با سارقین به شمار می روند. این درب های استیل دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشند شما برای دیدن مدل های متنوع درب استیل می توانید از وبسایت آکات پلاس دیدن نمایید. مهم ترین و اصلی ترین تفاوت درب استیل با درب ها معمولی، امنیت این درب ها است. درب استیل با کیفیت و اصل به هیچ وجه بدون کلید قابل باز شدن نمی باشد و در مقابل ضربه، اهرم نمودن و برش نیز مقاوم است. درب استیل هرگز رنگ نخواهد زد و رگ آن تغییر خواهد کرد.
درب های معمولی به طور مداوم نیاز به سرویس و رنگ شدن دارند امادرب استیل به دلیل خاصیت ضد زنگ زدگی هیچ گاه به این مشکل دچار نخواهد شد به همین دلیل ظاهر مدرن و زیبای خود را برای همیشه حفظ خواهد کرد.

ایمنی درب استیل

۲ بازديد
درب های استیل از مهم ترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان ها می باشند. این محصول نیز مانند سایر محصولات دارای انواع و دسته بندی های مختلفی است که در هنگام خرید باید با توجه به شرایط محل نصب و نوع نیاز خود یکی از انواع درب استیل را برگزینید و نصب نمایید. بعد از توجه به کیفیت و اصل بودن درب، مهم ترین فاکتور در هنگام خرید این درب ها، قیمت درب اسیل است. قیمت درب با توجه به ابعاد، نوع آلیاژ استیل و یراق آلات کارشده در درب متغیر می باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع درب استیل آشنا سازیم و ویژگی های درب های مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید را برای شما بیان نماییم تا اگر قصد دارید این درب ها را در قسمت بیرونی ساختمان نصب نمایید انتخاب مناسبی داشته باشید.
درب های استیل امروز به یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه درب ورودی ساختمان تبدیل شده اند. امنیت و زیبایی ظاهری این درب ها موجب شده افراد زیادی تمایل به خرید این محصولات پیدا نمایند. حال اگر در هنگام خرید دقت لازم را نداشته باشید و نتوانید درب استیل درجه یک را از درب های بی کیفیت موجود در بازار تشخیص دهید، هزینه ای که پرداخت نمودید سوخت می شود. باید بدانید درب ها استیل کاوری هیچ امنتی برای شما فراهم نمی آورند و شاید از درب های معمولی هم بی کیفیت تر باشند. بنابراین توصیه می شود برای خرید این محصولات حتما درب تمام استیل که با پروفیل های ضخیم ضد برش استیل ساخته شده تهیه کنید.
این درب ها در بازار ایران دارای انواع مختلفی می باشند. از پرفروش ترین مدل های موجود می توان به درب استیل آکات پلاس اشاره نمود. درب های استیل یکی از با کیفیت ترین درب های ورودی می باشند که با قیمت بسیار مناسب تر از محصولات مشابه به دست مصرف کنندگان می رسند.

امنیت درب های استیل

شاید خیلی از افراد این سوال را در ذهن دارند که آیا با نصب درب استیل امنیت کامل برای شما تامین می شود و دیگر نیاز به استفاده از سایر روش ها ندارید ؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درب های استیل تا حد زیادی امنیت را برای ساکنان ساختمان ها فراهم می آورند اما این به معنای امنیت ۱۰۰% نمی باشد و شما همراه باید به موارد و نکات دیگر نیز توجه نمایید. حتی اگر از همه روش های امنیتی مانند نصب دوربین مداربسته، استخدام نگهبان و استفاده از قفل های ضد سرقت فوق پیشرفته در ساختمان استفاده نمایید باز هم نمی توان گفت که به طور صد در صد راه ورود برای سارقان بسته شده است. بنابراین باید همواره نکات امنیتی را رعایت نموده و در هنگام خروج درب ها و پنجره ها را به طور کامل ببندید و طولانی مدت منزل خود را خالی نگذارید. نکته مهم در مورد نصب درب های استیل این است که با استفاده از این درب ها تا حد زیادی می توانید امنیت را برای ساختمان خود ایجاد نمایید زیرا باز نمودن درب و ورود به منزل شما با وجود این محصولات کار بسیار سختی می باشد.